Subject: Nõuete taotlus bussipeatuse rasjamiseks
From: "Rain Sangernebo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jan 2024 12:47:06 +0200

Tere

Kanepi vallavalitsus palub võimaluse korral anda bussipeatuse rajamise
tingimused Vooreküla – Puskaru teele ( ca 800 meetrile). Bussipeatuse
rajamine on vajalik liikumisraskusega õpilase kooliskäimise tagamiseks.
Bussiliini kohandamine on läbiräägitud Kagu ÜTK-ga ja saadud sealt
nõusolek. Bussipeatus hakkaks kandma nime Jaani. Rajatav peatus asuks
sõidurajal, tähistuseks oleks märk. Peatus asuks ühel tee poolel, ehk siis
Vooreküla poolt paremal pool. Tegemist oleks nõudepeatusega. Buss tuleb
vajaduspõhiselt Tartu – Põlva maanteelt, peale reisija (te ) sisenemist
või väljumist teeb tagasipöörde ja naaseb oma tavapärasele marsruudile.
Peatuse koordinaadid oleks X: 645587.22 ; Y : 666773.41 .

Lisatud asukoha skeem.

Lugupidamisega

  <http://www.kanepi.ee/lo.png>

Rain Sangernebo

Majandusosakonna juhataja
Kanepi Vallavalitsus

Telefon:  <tel:+3725515072> +372 50 38 082

koduleht: kanepi.kovtp.ee

email:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

aadress:Turu põik 1, Kanepi alevik, 63101 Põlvamaa